Skara Sommarland

Tänkte passa på att sova själv en stund medan Pascal sover middag. Men när jag väl lagt mig och försöker somna så blir jag helt plötsligt jättepigg! Så det var bara att inse att det inte blir någon tupplur för mig. Istället gjorde jag en kopp men rött vaniljte och en tallrik kesella-funlight.

Tråkigt väder det är ute nu.... Fast det behöver nog komma lite regn så det blir grönt och fint ute igen.

Igår på Taxi fick jag en liten present. En fribiljett som ger hela familjen gratis resa och inträde till Skara Sommarland! Ska bli jättekul att åka dit, blir någon helg i slutet av augusti. Det var otroligt längesedan jag var på Skara Sommarland. Tror det var när jag gick i mellanstadiet/högstadiet någon gång. Minns knappt ens hur det ser ut där.  Så om någon är sugen på att följa med så är det bara att hojta!



Ikväll blir det jobb igen. Lika bra att köra på när man ändå är inne i det. Tycker faktiskt att det är ganska kul att jobba lite då och då. Man kommer ut och träffar lite folk och får vara någon annan än MAMMA hela tiden. Prata med lite vuxet folk utan barn :). Jag älskar min son över allt annat men ibland är det skönt att få komma hemifrån lite. Eller vad tycker ni andra mammor och pappor?
Mitt jobb är så kul så jag nästan kan kalla det för min fritid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0