Sen som vanligt

Shit. Jag missade nästan att momsen skulle vara inne idag. Min mamma ringde och påminde mig att det var IDAG den skulle vara inne. Både jag och Eric var säkra på att man fick en extra vecka på sig i Juli månad eftersom det är semestertider, men det var inte förrän nästa månad. Så nu sitter jag här med bokföringen igen i sista stund. Fast jag hade sorterat alla papper och satt in i pärmen så det är inte så mycket jobb kvar. Har ju 2 timmer till på mig nästan.

Nu ikväll har vi packat ned våra nya 55" LED TV som har gått sönder.... Så det blir till att skicka iväg den och få den lagad. Vilken pärs att packa den... Suck, varför kan inte bara saker och ting som man köper fungera så man slipper allt krångel???



Pascal låg och gosade i soffan medan vi packade den. Efter en kall och svalkande dusch så kunde han sova gott.



Nu måste jag fortsätta med bokföringen så jag blir färdig någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0