Rosa MC-jacka

Vilken underbar dag att vakna till! Solen skiner och allt känns perfekt! Fast jag är på jakt efter en sak... Har letat ihäl mig på både svenska och utlänska internetsidor efter en rosa MC-jacka i skinn. Det finns ett par som jag tycker är snygga, men givetvis finns de inte i min storlek. Är på jakt efter en XS eller liten S men det finns bara M och större. Typiskt! Jag som så gärna hade velat ha en rosa, hur fräckt är inte det liksom???



Pascal tyckte sin blåa ponny var rolig. Han skrattade massor när han satt och guppade på den. Jag köpte den på www.lekmer.se opch betalade 199 kr för den. Som jag skrev i tidigare inlägg så fanns den även i rosa. Men när jag såg förpackningen som den låg i så såg jag att det fanns massor med olika djur. Men på www.lekmer.se fanns bara ponny.

Om någon undrar över receptet på laxgrytan så tänker jag inte avslöja det... För då tror ni bara att jag fuskar med all mat ;) Nädå, här kommer det!

Köp en färdig matlagningsgrädde med smaken i locket. (Arla Skagenpanna) Finns i kyldisken på typ Maxi och Willys.

Stek ca 3 laxbitar i tärningar. Krydda med lite citronpeppar.  Häll på grädden och smaken, låt koka några min och tillsätt sedan skalade och tinade räkor så mkt som du vill ha. Låt bara räkorna och grytan bli varm. Koka inte för då blir räkorna sega.
Servera med ris eller fullkornspasta.

Detta brukar bli lagom till 2 persomer och ett litet barn. Står 4 pers på gräddpaketet, men det räcker det INTE till. Då får man vara väldigt liten i matel alla fyra i så fall.

Nu när jag druckit upp mitt kaffe funderar jag på att åka till Bike i Trollhättan och kika lite. Behöver köpa ett nytt ryggskydd för mitt är alldeles för stort! Sedan kan det vara bra att prova lite storlekar på skinnställ också.

Vad ska ni andra hitta på idag då?


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Självfallet kan man det gums men det är bevisat för min del att när jag skar ner på det (i början av Nellies liv) så minskade min mjölk rejält. Hon var bara grinig och hungrig hela tiden så därför "offrar" jag mig just nu och trycker i mig bullar, glass, kakor o liknande hehe..

Jag ser det som att det är bäst att passa på innan man måste sluta med sånt helt och hållet i en bra lång period :p

2010-07-20 @ 10:40:00
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0