Otur

Vilken otur jag har! Just den där timmen när jag har min mc-lektion så öppnar sig himlen. Det har inte regnat på många dagar och så kan den inte hålla tätt just när jag är ute och kör, illa! Fast det gick rätt bra att köra ändå.

Idag är jag barnvakt åt Pascals lilla kusin Ture för hans föräldrar skulle iväg på ett möte. Nu sover båda ettåringarna så det är lugnt och skönt här hemma.

Nu vankas det lite vattenmelon innan det är dags att hänga upp tvätten. Maskinen är snart klar.

Undrar vad man ska hitta på att laga för mat idag tro? Någon som har något middagstips?


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Vi ska grilla men jag vet inte ifall vi kommer göra det med tanke på vädret :-(

2010-07-13 @ 15:23:55
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0