Måndag

Så underbart att det inte regnar idag! Då kanske man kan passa på att vara ute lite. Jag håller på att tvätta en manskin med tvätt, så om det blir uppehåll så tänkte jag hänga den ute.

Borde kanske passa på att putsa fönstrerna, eller i alla fall några av dem (de som syns mest, haha) GGör så många jag hinner/orkar. Måste bara leta upp fönsterputsmaskinen först. Hoppas jag inte hittar den, haha.

Jag funderar lite på vad man kan hitta på för kul i sommar. Känns som sommaren snart är över och vi har inte gjort något annat än varit hemma. Skönt det också i och för sig, men hade varit kul att komma iväg någonstans. Går ju hemma hela dagarna ändå.... Någon som har lite tips på saker man kan hitta på?
 Blir väl att vi åker upp till mina föräldrars stuga i Sunne några dagar. Synd bara att det är 30 mil dit, så det blir mycket bilåkande för att bara stanna två nätter. Jag hade gärna stannat 3 nätter i alla fall, men Eric tycker han blir så rastlös... Får försöka övertala honom, så onödigt att åka en massa och bara vara där så kort tid.

Nu ska jag se vad min lille buspojke gör för något.


Kommentarer
Postat av: mamma

3 dgr vore kul. Du får använda charm och list.

Välkomna

Kram

2010-07-26 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0