Latmask

Varmt och härligt ute idag! Fast vi har mest varit inne. Jag har haft lite slappardag här hemma medan Pascal sovit. Är lite trött och seg efter jobbnatten. Var hemma hyffsat i tid, vid 01.30 ungefär. Då hade Eric gjort två goda mackor med kräftstjärtar och en komm te till mig :) Då är det roligt att komma hem efter en kvälls arbete. Har inte gjort så mycket vettigt idag alls förutom att bäddat rent i sängarna och tvättat en maskin tvätt. Sedan åkte vi ned på stan en sväng. Eric och jag tog en glass på torget när han hade stängt affären. Man måste ju visa sig ute lite :)

Jo, en av annonserna på Blocket har gett resultat. Barnbordet och storlana har blivit sålda. Var en tjej här för ett par timmar sedan och köpte det. Skönt att bli av med en sak i alla fall.

Nu är Eric iväg en sväng på MC´n och jag lagar lite mat. Blir torsk i ugn och färskpotatis. Senare ikväll blir det jag som ska ut och rejsa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0