Körkortet har kommit!

Igår var vi i Göteborg och Partille en sväng. Eric skulle köpa några datasaker och så var vi på jakt efter en bensinslang till den gamla grästrimmern. Sedan stannade vi till på Allum och åt lunc/middag på Max. Tycker dom har bättre mat än Mc Donalds. Och på Max så ingår alltid kaffe efter maten också. Känns som de har lite nyttigare alternativ än Mc Donalds också.
Hittade en smart sak på Clas Ohlson som jag köpte. En genomslinlig förvaringslåda med massor med fack. Perfekt att sortera mina smycken i så ser man precis vad man har. Lägger upp en bild senare så ni får se hur bra det blev :)

Idag kom det ett brev från posten. Ett REK. Mitt nya körkort hade redan kommit!!!! Jädrar det var snabbt jobbat. Trodde inte jag skulle få det förrän i mitten av nästa vecka. Så nu ska vi snart åka och hämta ut det, kul! Det var ju ett år sedan jag tog bilden till körkortet, så jag kommer inte ihåg hur det såg ut, spännande!!

Nu ska vi åka en sväng till stan och fixa lite saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0