Jobbig natt

Jag trodde aldrig min arbetsdag/natt skulle sluta i natt. Jag skulle egentligen ha slutat kl 01.00 men eftersom det var Onsdagsklubben på hotellet så räknade jag med att sluta lite efter kl 2. Men jag fick jobba ända till 04.00 och jag var helt slut. Hade ju varit uppe sedan kl 5 på morgonen så det var riktigt skönt sedan näår jag fick komma hem och krypa ned i sängen. Eric hade gjort goda räckmackor till mig men jag orkade tyvärr inte äta dem, bara stupade rätt i sängen. Så det blev räcksmörgås till frukost istället, lyxigt :)

För övrigt så gick det bra att jobba i natt, fast bägge halvljusen på Taxin lade av så det blev kolsvart framför bilen. Endast ett dimljus och helljus fungerade. Givetvis så hände detta precis när jag lämnade Landvetter flygplats och skulle hem med kunder i bilen till Alingsås. Men det gick bra ändå. Fick åka till Statoil och köpa lampor och byta dem.

Nu öser regnet ned. Vilken tur att jag inte hade min mc-uppkörning idag. Hade inte varit kul!!
Nu ska vi snart åka till Allum en sväng.


Kommentarer
Postat av: monica

Sicken lyx med räkmackor till frukost :) Får ni mer pengar när ni jobbar över och kan bolaget kräva att ni jobbar över??? blev lite nyfiken :P hoppas ni hade trevligt på allum. kram

2010-07-15 @ 19:59:06
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0