Hot hot hot



Satt ute lite på våran terass och försökte jobba lite på solbrännan. Men efter 10 minuter fick jag ge upp. Kroppen fullkomligt kokade och jag fick gå in och svalka mig. Så någon solbränna fick jag nog inte. Sådana här dagar ska man helst ligga på någon klippa ute vid havet.

Nu sitter Pascal vid bordet och äter vattenmelon, han älskar det! Tar det säkra före det osäkra och skyddar hans kläder ordentligt. Har ju lärt mig något från mitt misstag.



Nu tänkte vi åka ned en sväng på stan. Senare ikväll blir det grillning. Får ju passa på när vädret tillåter. Imorgon hade vädeguruerna visst lovat regn. Hoppas dom har fel.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

oj var d så pass länge sedan? :-O

haha aldrig att jag skulle lägga upp en bikini bild på mig i detta skicket.. kanske nästa sommar ;)



måste fråga experten, dig, om tips.. hur 17 kunde du gå ner så mkt i vikt? dela med dig nu, jag har fan 12 graviditetskilon kvar... minst!

2010-07-12 @ 20:42:27
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0