Hej igen :)

Jag har visst varit lite lat med bloggandet de senaste dagarna. Man får ju passa på att vara ute när tillfälle ges.

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Vi försov oss ända till 10.30 så Eric fick skynda iväg till jobbet. Jag och Pascal tog det lugnt, åt frukost i lugn och ro. Sedan åkte vi till Ica Supermarket och hämtade ut lite paket.
Jag hade ju beställt den där soldräkten till Pascal, en långärmad tröja och ett par shorts. Dom var verkligen jättefina. 99 kr för både tröja och byxor, det tyckte jag var billigt. Kunde inte låta bli att beställa en blå ponny till Pascal också. Så när Eric kommer hem sedan så får han pumpa upp den ute i garaget.

Den fanns i rosa också men jag beställde den i blått såklart. Även om den rosa var gulligare. Hoppas att han tycker den är rolig, ska bli kul att se sedan.

Efter vi hade hämtat paketen åkte vi till Emmelie en sväng och hälsade på. Jag skulle lämna några hudvårdsprodukter som hon hade köpt av mig från Oriflame. Det var första gången jag var hemma hos henne så det var kul att se hur dom bodde i den nya huset. Jag tyckte det var jättefint och väldigt mysigt. GAnska lagom stort för en liten familj :) Sen så är ju Emmelie rätt bra på att få det mysigt också.

Nu äter jag lite gröt innan det är dags att börja laga lite barnmatsburkar. Lasagne hade jag tänkt göra idag. Till middag för mig och Eric blir det lax och räkgryta med ris och broccoli. Mums! 


Kommentarer
Postat av: J U L I E

haha *rodna* ska ju börja med diet när jag slutat amma... då jävlar!!

2010-07-19 @ 17:14:00
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack för du kom o lämnade sakerna =) Nästa gång kanske jag hinner städat innan ni kommer på besök :) Hur gör du den där laxgrytan? Lägg gärna ut recept =) kram

2010-07-19 @ 17:31:20
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: monica

Sånna ponnys har de på öppna förskolan Jacob älskade. Hur mycket kosta de? måste kolla på en jag med :P

2010-07-19 @ 20:31:36
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0