God morgon!

God morgon på er!
Jag fick sluta hyffsat i tid i natt. Var hemma strax efter 01.30 så det var skönt. Har vart en bra kväll, lagom att göra. Hade en körning mitt ute i skogen. Det gick knappt att komma fram med bilen. Branta backar och en otroligt dålig/gropig grusväg som senare övergick i någon form av stig... Jag är glad att jag kom hem igen :)




Nu är Eric iväg och klipper sig. Sedan när han kommer hem så blir det lite frukost.
Senare ikväll så kommer mina föräldrar hit på grillning så jag tänkte åka och handla lite senare.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch vilken läskig stig. Tur att inte farbror troll tittade fram.

Ska bli kul at ses.

Kram

2010-07-09 @ 09:51:00
Postat av: Emmelie

Haha shit bor folk där?

2010-07-09 @ 11:38:40
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Inger

Inte drömvägen precis;)

2010-07-11 @ 10:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0