Fredag

Nu ska jag snart åka och jobba. Tror att det blir ganska lugnt på jobbet idag eftersom det inte är så många ställen öppna ikväll.

Igår var vi på Åkanten och åt. Jag tog kyckling Afrikana precis osm förra gånen. Maten är verkligen kanon där och mycket mat får man också. Synd bara att det är ltie si sådär med servicen... Beställer saker och får in fel m.m, ingen direkt ordning. Men som sagt, maten är bra. Vi kom hem vid 21.30 ungefär. Satt uppe ich pratade ett tag innan vi gick och lade oss i sängen och åt vattenmelon och tittade på filmen "Kocken".

Idag har vi varit på stan. Var på banken en sväng och sedan har vi varit och ätit lunc på pizzerian vid stationen. Proppmätt blev jag och är fortfarande jättemätt.

Nu ska jag byta om till mina taxikläder och sedan ska jag åka iväg. Det var ett tag sedan jag jobbade nu så det ska bli kul att jobba lite igen.


Pascal kör lite med sin radiostyrda bil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0