En liten tur

Det blev en liten tur på ca 7 mil nu ikväll på motorcykeln. Åkte till Lerum och tittade. Tänk vad allt ser annorlunda ut jämfört med hur man minns att det var för ca 5 år sedan. Fastän bygnaderna och allt ser likadant ut så upplever man det på ett annat sätt. Å^kte förbi mina gamla ridvägar och det var inte alls samma känsla som då.

Tog en sväng till Gråbo också för en blixtvisit hemma hos Pia & Jörgen. Jörgen gjorde mig sällskap på sin mc hem. Jag fick även provköra hans lilla pärla. Kändes lite ovant att köra en annan hoj än min. Denna kändes mycket mindre att köra och styret kändes så smalt jmf med mitt. Fast man vänjer sig snabbt. Redan vid Willys kändes det bekvämt.

Nu ska vi krypa ned i sängen och äta lite vattenmelon. Imorgon ska vi till Nossebro marknad. Hoppas att vi lyckas komma iväg inte allt för sent.

Godnatt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Jessica & Melker

Vad roligt med Nossebro marknad, vi skulle också dit men Melker har feber. Hoppas att ni får en härlig dag :) .

2010-07-28 @ 07:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0