Bytt blogg

Jag gör ett försök att prova att blogga här på blogg.se istället för metrobloggen. Fick ett tips utav Emmelie att Blogg.se fungerade bra. Hoppas hon inte luras nu bara :)

Nu har jag tvättat och hängt upp tvätten på våran nya torkvinda. Gott att jag fick satt upp en sådan tillslut. Fast Eric har varit så emot det. Fick nog tillslut och åkte till ÖoB och köpte en. Så när Eric kom hem från jobbet så hade jag redan satt upp den. Smart va?


En av Pascals vita tröjor (för övrigt helt ny) blev inte ren. Han hade spillt massa vattenmelon på den och fläckarna gick inte bort. Försökte med tre olika fläckborttagningsmedel och det blev INTE bättre. Till slut så tog jag Klorin, men bara på fläckarna eftersom tröjan inte var helt vit utan hade ett mönster på magen. Fläckarna gick bort och mönstret blektes lite i kanterna. Men man tänker inte på det, ser nästan ut som det ska vara så.

Nu äter jag kesella och funlight. Har precis målat naglarna lila. Pascal sover middag men vaknar nog snart. Hoppas jag hinner platta håret innan. Ikväll ska jag jobba. Hoppas det blir mycket att göra för då går tiden fort!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0