Ingen spännande rubrik

Sitter och dricker lite kaffe för att komma igång nu på morgonen. Pascal tog sovmorgon till strax efter kl 8. Det var skönt, för vi kom inte i säng förrän vid 2 igår. 
Erics föräldrar hade bjudit in sig själva till grillkväll här tydligen. Jag kände bara för att ha fredagsmys med Eric och Pascal men det var rätt trevligt när dom kom ändå.

När Pascal var på dagis bakade jag en kladdkaka, städade lite och tvättade en maskin tvätt samt att jag ägnade mig lite åt "egenvård". Underbart!

När jag hämtade Pascal på dagis så sade personalen att han hade ramlat från stolen och slagit i huvudet. Jag blev faktiskt lite sur, för jag förstår inte hur man kan sätta en sån liten kille som Pascal på en vanlig stol utan bygel mellan benen. Lite ledsen blir man när sånt händer, men nu var det ingen fara för han var precis som vanligt när jag hämtade honom.

Efter dagiset åkte vi hem och åt mellanmål. Sedan kom Eric från jobbet och då åkte vi till Göteborg och hämtade lite paket till hans jobb. Vad mycket köer det var i stan, verkligen tur att man inte jobbar i Göteborg och behöver pendla dit varje dag. Det hade jag itne stått ut med, då hade det nog fått bli kommunala kommunikationer istället.

Nu öser regnet ned, vi som tänkte ta en promenad. Får skjuta upp det till lite senare.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag tror dom vill på dagis de ska lära sig sitta i ritkiga stolar så snart som möjligt.. på Ebbas dagis har dom inte ens några med bygel tex..

2010-08-28 @ 11:18:36
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tur att det gick bra med Pascal!



Hoppas ni får en härlig helg. :)

2010-08-28 @ 11:21:59
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: oerlandsson

Din blogg är kul :) kram

2010-08-28 @ 13:45:45
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0