Shoppingrunda på Allum

Det bästa jag gjort på hela dagen var en lååååång varm dusch! Det känns otroligt gott i kroppen att sitta i soffan i min mysdress, nyduschad och varm.

Idag har jag och Pascal varit på Allum. Tyvärr så blev det en del shopping, det är så svårt att låta bli när man hittar så mycket snyggt både till mig och till Pascal.

Dessa två snygga tröjor fick Pascal från Polarn o Pyret:


TRÖJA TRÖJA

Hittade en hel del till mig också. Kanske fixar lite bilder på det imorgon.

Nu ska vi fixa lite varmt att mysa med i höstrusket. Tror det blir lite "varm choklad" till mig. Fuskvarianten som bara innehåller 40 kcal /kopp






Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt med shopping :) Jättefina tröjor du köpte till Pascal. Hoppas allt är bra med er. Kram!

2010-08-27 @ 12:51:37
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0