Som vanligt igen och så en liten tur med hojen

Det hade gått bra för Pascal på dagiset idag. Han hade ätit jättebra och sovit. Idag har han inte krånglat med maten alls, utan ätit precis som vanligt med got aptit. Hoppas det bara var en tillfällighet att han krånglade så förut.

Idag när Eric kom hem från jobbet så åkte vi ut en sväng. Pascals kusin Olivia hade problem med sin moppe. Det var någon som hade snott den vid station och sedan parkerat den vid tennishallen.  Moppen gick igång så hon kunde köra hem den till sig. Sedan åkte vi till Erics bror och tittade i deras nya hus. Dom håller på att sätta in det nya köket. Det blir nog väldigt fint, dom har valt samma golv som vi har i uterummet, ett mörkgrått/svart.

Efter det så hämtade vi Olivia igen och så åkte vi till Milano och köpte mat. Jag tog en räkrulle, kände inte för pizza. Blev så mätt att jag knappt kunde böja mig ned sedan.

Eftersom det var helt okej väder på kvällen så tog jag en tur på hojen. Frågade om Olivia ville följa med, så vi åkte en tur runt Edsås. Sedan släppte jag av henne här hemma och åkte en sväng själv sedan.

Nu ska vi strax gå och lägga oss, ska bara slica upp lite vattenmelon först. Så ska vi titta på filmen Tic Tac, om jag inte hinner somna innan den börjat...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0