Solat

Skönt att sätta sig ned en stund. Har hållit på här hemma hela förmiddagen så nu var jag värd en kopp kaffe. Har tvättat, diskat och plockat ur diskmaskinen, dammsugit och torkat alla golven, jättesvettigt!

Det är tomt, väldigt tomt här hemma nu. Det känns ovant att inte Pascal är hemma med mig. Känns som att han ligger och sover men när jag tittar i hans säng så är det tomt :(
Eric sa att det gick bra att lämna honom på dagis idag, han hade inte blivit ledsen eller så. Det var tydligen inte så mycket barn där idag.

Jag har passat på att sola lite i vårat solarie. Skönt att få lite färg på kroppen igen, för någon sol ute lär det väl inte bli?? Jag tror att sommaren är över nu, det känns redan som höst ute nu tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Inger

Tycker också det känns som lite höstväder ute:(

Visst är det ovant i början att inte ha sitt barn hemma;) kram

2010-08-04 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0