Snart Ingenjör

Det ska bli underbart härligt att äntligen bli färdig ingenjör!! Börjar på tisdag om två veckor redan. Känner mig lite mer motiverad nu efter dagens möte med Kimmo på högskolan i Borås. Nu har vi gjort en individuell studieplan, vilket innebär att jag kommer studera heltid i två terminer. Sedan blir man affärsingenjör i Industriell ekonomi/bygg. Kommer kunna komplettera till byggingenjör sedan om jag vill. Det innebär två extra kurser och ett till exjobb. Får tänka på saken, men det kan helt klart vara värt det. En termin extra bara...

Pascal skulle varit på dagis idag, men när Eric skulle lämna honom så var dagis stängt. Vi hade INTE fått någon information om det alls. När jag hämtade honom på dagiset i onsdags sa jag att "då kommer han måndag och onsdag nästa vecka". Då sa dom inget om att det skulle vara stängt idag. Dålig stil!! Nu löste det ju sig ganska bra ändå, Pascal fick vara hos kusin Olivia. Tack för att du ställde upp!



Nu ska jag och Eric dricka lite te och mysa i soffan till Nyheterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0