Rent hus

Det blev väldigt rent och snyggt här hemma efter att ha slitit som ett djur med städningen här hemma. Har till och med torkat alla dörrar och dörrkarmar, putsat fönster, dammtorkat, dammsugit och torkat golven samt tvättat en maskin med tvätt.
Efter all städning åkte jag och Pascal ned till stan för att byta gaspatronen till Sodastreamern och för att köpa nytt busskort till imorgon. 650 kr fattigare är man nu, men kortet räcker en hel månad så det är rätt billigt ändå. Mycket billigare än att ta bilen till Borås varje dag och betala parkering 5 kr i timmen på skolan. Helt sjukt att det ska kosta att perkera vid Högskolan tycker jag!

Nu ska vi gå och lägga oss. Jag börjar inte förrän kl 13.00 imorgon så jag behöver inte åka förrän kl 12. Skönt att börja terminen med sovmorgon :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0