Onsdag

Vilket otroligt ostimulerande väder det varit ute idag. Ösregn nästan precis hela dagen. Hur mycket regn kan det egentligen komma på en dag??
Eric tog Pascal till dagis i morse. Jag tänkte gå en promenad, men när jag kom iväg efter mitt kaffe så öppnade sig himlen. Så det blev bara en liten morgonpromenad på ca 20 min. Men helt klart bättre än inget alls.

Vid lunchtid ungefär kom en kompis, Jörgen, förbi här en sväng. Han skulle till Willys och handla och tog en sväng förbi här på en kopp kaffe. Synd att inte hans sambo Pia kunde komma med. Stackars tjej, dragit ut en visdomstand idag :( Förstår att hon hade ont och inte kunde/orkade följa med.

När jag hämtat Pascal på dagiset så åkte han och jag till Maxi och handlade. Som vanligt när vi gick förbi bananerna så ville han ha en banan. Dom har ju en korg med banener till barn där som man får ta av :)

Nu sitter han på golvet i köket och leker med klossar. Jag passar på att laga mat. Idag blir det fiskgratäng. Blir nog kokt potatis till för mos är ju svårt att göra på fäsrkpotatis.


Kommentarer
Postat av: Inger

Ja det har verkligen vräkt ner regn stundtals idag:( Var och hämtade i Hol tidigare idag och där sken solen och i Stora Mellby har det bara regnat litegrand. Vad olika det kan vara?

2010-08-25 @ 21:09:47
Postat av: monica

Jacob kan börja fråga efter banan när vi går ur bilen på maxi haha då e de illa folk som hör kan ju tro han inte får mat hemma haha... hur e de me dig annars nu var de länge sedan vi sågs igen :( kram

2010-08-26 @ 07:09:41
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0