Morgonpromenad

Idag känner jag mig pigg och fräsch. Pascal vaknade vid kl 6 och ville absolut inte somna om. Så han låg mellan oss i sängen och ville inte vara stilla. Gapade och tjötade som en stolle. Fast det gör itne så mycket, det är underbart att få se honom på sånt strålande humör varje morgon, det får en att må bra innombords.

När vi ändå kom upp i tid (gav upp att få honom att somna om efter ca 2 timmar.) så passade jag på att gå en morgonpromenad. Skönt att gå helt sjäålv utan en vagn att putta på, vad enkelt det var att promenera nu! Gick förbi ett ställe på vägen där det fanns blåbär. Jag plockade nästan hela handen full. Gissa vem som tuggade i sig alla när vi kom hem? Jo, Pascal. Han fullkommligt älskade blåbär!! Får nog gå och plocka mer till honom sedan när han kommer hem från dagiset.

När Eric och Pascal åkt hemifrån så tränade jag lite. Igår på posten kom min bok som jag beställt från Adlibris. Den med Charlotte PErelli om hemmaträning "Kan jag så kan du". Det fanns massor med bra övningar och träningsprogram som är lätta att göra hemma. Kan tala om att det kändes i kroppen efter jag tränat program 1. Benen var alldeles skakiga. Är man otränad eller?? Haha.

Nu blir det lite kaffe sedan ta hand om mig själv lite. Kanske göra lite pedikyr?? Har precis gjort ansiktispeeling och ansiktsmask. Mitt ansikte känns väldigt lent och skönt just nu


Kommentarer
Postat av: J U L I E

härligt när man kan va mån om sig själv :) duktig du e som går på promenader dessutom :)

2010-08-27 @ 11:51:42
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0