Lite fuffens för mig


Idag kom min älskling hem med 5 st röda rosor!!! Ingen speciell anliedning, han bara kom med dem och jag blev jätteglad :)

Vilket klibbigt och konstigt väder det har varit idag. Först i morse så var det kallt, men senare under dagen så blev det varmare och klibbigt ute. Känndes som åskan hängde i luften.

Jag och Pascal åkte till stan en sväng för vi hade inget att göra. Köpte ett par mössor för vintern för 10 kr styck. Det var halva reapriset på KappAhl.



Pascal försöker titta om det kommit någon post men han når inte riktigt upp...

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn och researchat för helgen och det har tagit sin lilla tid. Planerat för helgen har jag gjort. Eric vet inte om mina planer och det ska bli en överraskning... Hoppas att han uppskattar det, men det tror jag nog :) Har smugit och trixat med detta ett tag nu. Förstår inte hur jag kunnat hålla mig!

Nu ska vi fika lite i soffan och sedan försöka komma i säng ganska i tid eftersom vi ska upp tidigt.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nu blir jag nyfiken! Va ska ni hitta på? :D

2010-08-12 @ 20:34:35
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Spännande med överraskning, vad kan det vara för något tro? :)

2010-08-12 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0