Lekplatsen

Idag har vi varit ute ganska mycket. Först blev det en promenad ned till Ica Supermarket för att köpa lite mjölk. Sedan var vi ute en stund här på gården innan Pascal skulle sova middag.
Medan han sov passade jag på att göra mig iordning, platta håret osv. Sedan åkte vi ned till Plantaget och var där med Monica och hennes barn.

Pascal tyckte det var roligt stundtals att vara på lekplatsen. Han har börjat bli lite gnällig. Han blir väldigt arg och sur om han inte får som han vill. Det är jättejobbigt för han bara skriker och gapar då. Folk tittar ju på oss och undrar vad jag är för en hemsk mamma :( Det är nog dags för lite uppfostring nu tror jag.

Nu ska jag börja laga mat till Eric för han är på hemväg nu.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åldern Therese ;) Ebba har vart sån ett par månader nu.. som när man ska gå hem från lekplatsen o hon blir alldeles slapp i kroppen o lyfter armarna uppåt när man ska lyfta henne, ligger o vrålar på marken - ja då är de underbart att va mamma :) men man får sätta hårt emot hårt dom måste lära sig dom små liven =)

2010-08-02 @ 20:10:58
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jessica & Melker

Känner igen det där med gap och skrik när man inte får som man vill, tror att de flesta barn är så i denna åldern.

Hoppas allt är bra med er.

2010-08-02 @ 20:34:38
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0