Krånglig dator

Min dator har krånglat en massor. Eric lånade den i torsdags och sedan dess har den inte fungerat som den ska. Nu fungerar den hjälpligt, men upplösningen på den är helt knasig, så det är rätt jobbigt att använda den. Både jag och Eric har försökt att fixa den men det går inte. Tror att man måste installera om hela datorn. Fast det blir nog att vi byter min dator till en ny istället om jag hittar någon som är bättre. Synd att byta bort denna rosa fina bara :)

I lördags var vi på Skara Sommarland. Vi hade verkligen otur med vädret. Det ösregnade de första 2-3 timmarna. Sedan vara det loite skurar och när vi skulle åka hem hade det spruckit upp lite så man såg solen emellanåt. Pascal åkte Farfars bilar, han tyckte det var kul att sitta och styra. Det fanns två rattar så han styrde med bägge två samtidigt.

  

Nå åkte Eric och Pascal precis iväg. Eric skulle till jobbet och Pascal ska till dagis. Han får vara där 3 dagar (4 timmar/gång) nu denna veckan så han ska vänja sig lite bättre inför nästa vecka när jag börjar skolan igen. Jisses vad tiden går fort. Börjar bli lite nervös för skolstarten igen... Hur ska detta gå!?!?

Nu ska jag passa på att gå en liten promenad innan tvättmaskinen är färdig. Igår storstädade jag hela huset så det slipper jag göra idag. Har tänkt att göra lite barnmat bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0