Konstnärer är vi!

Nu har min son och jag försökt att ha lite teckningsskola här hemma. Här kan ni se resultatet:





Den översta bilden har jag målat och den undre har Pascal målat. Han tyckte det var roligt att göra prickar med pennan.


Nu sover han lite middag och jag passar på att måla mina naglar.
Det gick bra på dagis för Pascal igår. Dom har en del vikarier där nu men det funkar rätt bra ändå, han är ju inte där så länge än.

Ikväll ska jag jobba lite. Hade helt glömt av det men visste att det var en torsdag jag skulle jobba. Så jag ringde till Taxi igår och frågade och då var det denna torsdag jag stod uppskriven på jobb. Men det är faktiskt helt okej att jobba lite emellanåt. Få lite extrapengar till shopping :)





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja kortet ska sitta uppe på väggen. fy fan!

2010-08-19 @ 16:28:10
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken fin teckning. Kul att du skrev datum.

Det blir nog en ny Picasso.

Kram

2010-08-19 @ 20:54:47
Postat av: Inger

Pascal har ju ritat exakt som du gjort;) hehe Viktor tycker inte det är roligt att rita han vill bara att jag ska rita åt honom:(

2010-08-19 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0