Jobba ikväll

Det blev inte så mycket gjort under gårdagen. Vi åkte till stan en sväng och åt sen lunch på Deli Deli. Dom har fantastisk buffé där med kycklingfilé, fisk och några olika kötträtter. Till det kan man välja potatisgratäng, speciellt ris eller klyftpotatis. Sedan finns det olika sallader och grönsaker. Man blir riktigt mätt också och känns som nyttig mat. Kan varmt rekommendera deras buffé. Kostar 80 kr på lunchen inkl. dricka och kaffe.

Ikväll ska jag jobba. Det ska bli kul att jobba en helgnatt, var ju ett tag sedan jag jobbade nu. Hoppas att det är mycket att göra bara. Då går tiden extra fort. Så ska ni ha taxi ikväll så kanske ni får åka med mig :)
Nu när Pascal har somnat så ska jag passa på att vila lite så jag orkar jobba ända till kl 04.30 i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0