Inga problem!

Det var inga konstigheter att lämna blod denna gången heller. Hade jättebra Hb-värde efteråt. Tror det var 143 jag hade efter tappningen.
Dessutom fick jag en present. Förra gången jag gav blod så började jag samla på muggar från Rörstrand, så nu tog jag samma. Sköterskan frågade om jag ville ha en eller två muggar. Jag frågade om man fick två och hon sa att jag tydligen hade poäng över från förra gången så jag fick två muggar :)

Fast nu är det synd om mig...



Nu ska jag passa på att göra ett röj här hemma medan Pascal ändå sover. Sedan blir det nog en promenad ned till stan. Har varit lite slapp med promenaderna det senaste, får försöka att ändra på det. Det är ju så skönt efteråt när man rört lite på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0