Husmor

Nu har jag varit riktigt duktig här hemma. Medan Pascal är på dagis så har jag passat på att vara riktig husmor. Jag har lagat lyx-köttfärssås till Eric, 4 portioner och nästan 20 burkar med barnmat till Pascal. Sedan har jag bäddat rent i sängarna och tvättat en maskin tvätt.

Så nu tycker jag att jag har förtjänat en kopp med kaffe. Sedan ska jag lägga min och vila i solariet en stund för ikväll ska jag jobba igen.

Skrev ju lite tidigare om att Pascal varit lite gnällig och inte velat äta. Det har gått över helt och han har varit som ett ljus hela veckan. Undrar vad det var med honom som gjorde att han inte var på topp. Kanske är tänder som är på gång? Han har ju inte fått några kindtänder än så kan ju vara det??


Kommentarer
Postat av: Jessica & Melker

Vad du är duktig! Kan du inte skriva ner lite recept på all god barnmat du lagar?



Det är svårt när dom små är gnälliga och dom inte kan berätta vad det är. Jag o Kenth tror alltid att det är tänderna ;). Idag kände jag att den 9:e tanden är på väg ut. Hur många tänder har Pascal?

Kram!

2010-08-09 @ 13:30:05
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0