Höjden av otur

Vilken jädra otur! Detta händer verkligen bara mig, jag blir så trött på sånt. Hade haft två körningar igår tidigt på kvällen. Så frågar kollegan vad som sitter i mitt HELT NYA framdäck. Böjer mig ned och tittar och får se en spik! Luften gick ur både mig och däcket. Suck säger jag bara.



Fick ringa till min chef så han fick komma med en annan taxibil så jag kunde fortsätta.
Kände mig dock ganska överflödig på Taxistationen för det var i princip stendött hela kvällen. Tror inte jag var utanför 50-skyltarna en endaste gång.

Nu dricks det kaffe för fulla muggar så jag ska vakna till liv. Sedan blir det en sväng in i cancerburken för att sola lite när Pascal ändå sover middag.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ingen aning men jag har läst att folk vart på lite kräftskivor till och från. Ja visst hade de vart skoj?

2010-08-10 @ 11:21:08
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Usch, sån otur...

Tur det inte var din egna bil utan jobbets! ;)



Sorry, för sent svar men har ju inte varit hemma..

Tackar för hemsidorna! Ska ta ett kik in på dom.

Vad har du för hoj då? =)

Kramar

2010-08-14 @ 18:02:23
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0