Godare kaffe

Vilket gott kaffe det blev i våran kaffemaskin sedan jag gjorde rengöringen av den. Rengöringslampan har blinkat i flera månader och jag har varit så lat att jag struntat i det. Men nu äntligen har jag kört hela rengöringsprogrammet och haft i en sån tablett man fick med. Det var inte så krångligt egentligen, tog bara 30 min.

Nu har Pascal precis gått och lagt sig. Han var lite gnällig så jag tänkte att han nog var trött. När han vaknar sedan så ska vi ned till stan på ett par små ärenden. Tänkte hinna med banken innan dom stänger kl 13. Jag förstår inte hur vanliga arbetande människor kan gå till banken?? Dom har otroligt korkade öppettider. Är det meningen att man ska behöva ta ledigt från jobbet för att kunna göra ett bankärende?

Vad ska ni andra hitta på för kul idag? Funderar på om man skulle gå till Nolhaga? Fast väderguruna spår regn, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0