Effektiv morgon

Klockan är bara lite efter tio och jag har ändå hunnit med att göra lite idag. Inte likt mig att vara så effektiv på morgonen. Pascal vaknade redan vid 6. JAg trodde klockan var mer så jag tog in honom i våran säng men han ville inte alls ligga still och mysa. Så jag gick och lade honom i hans egen säng istället och då somnade han nog. Han blev tyst i alla fall, sedan vaknade jag vid 7.15 igen och då ropade han på oss. Jag vägrar att gå upp före kl 7 med honom om det inte är absolut nödvändigt.

När vi ätit frukost mm. så åkte vi till Maxi och storhandlade. Köpte ett nytt te med lakritssmak som jag ska borva strax. Ska sätta mig i soffan och läsa tidningen och njuta av tystnaden. Lämnade Pascal på dagiset vid 10. Han springer så glatt iväg när jag släpper ned honom och verkar inte alls bry sig om att bli lämnad. Hoppas det fortsätter så även när han får vara lite mer på dagiset när jag börjar läsa.

Nu ska jag flytta in till soffan innan det är dags att sätta fart här hemma.


Kommentarer
Postat av: Inger

Det är likadant här behöver vi inte upp vägrar jag också att gå upp före kl 7 på morgonen.

2010-08-18 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0